Subject: Peale- ja mahasõitude puudumine (Punamäe karjäär)
From: "Annika Arro" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 14:29:43 +0300

Tere!

Maa- ja Ruumiameti poole pöördus KMG OÜ, kes tõi välja, et Tallinn-Tartu 
maantee ehitusega ei ehitatud välja Punamäe karjäär kinnisasja 
(katastritunnus 36301:001:0333) teenindamiseks vajalikke peale- ja 
mahasõite, mistõttu ei saa KMG OÜ enam Punamäe karjäärist maavara kaevandada 
ega seda müüa.

Punamäe karjäär kinnisasja riigivara valitseja on Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeerium ning volitatud asutus Maa- ja Ruumiamet. 
Kinnisasja osas kehtib KMG OÜ-le välja antud maavara kaevandamise 
keskkonnaluba nr HARM-116. Selleks, et KMG OÜ saaks kinnisasjal kaevandada 
on vaja sõlmida Maa- ja Ruumiameti ning KMG OÜ vahel maarendileping. KMG OÜ 
ei soovi aga tasuda renti, sest ettevõte ei saa Punamäe karjäär kinnisasja 
kasutada.

Eelnevast tulenevalt palun teavet, millised võimalikud variandid on 
Transpordiamet olukorra lahendamiseks ette näinud? Kas Tallinn-Tartu 
maanteele on kavas rajada Punamäe karjäär kinnisasja teenindamiseks 
vajalikud peale- ja mahasõidud?

Lugupidamisega

Annika Arro
peaspetsialist I kasutusõiguste ja maade arvestuse büroo
Maa- ja Ruumiamet

+372 5385 8760 I [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Kristjan Jassik <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 1, 2025 3:54 PM
To: [email-masked]
Subject: RE: Maarendileping (Punamäe karjäär). Maa- ja Ruumiamet 27.03.2025 
nr 7-8/25/88

Tere!

Seoses Punamäe karjääri uue maarendilepingu sõlmimise vajadusega kerkis 
ülesse küsimus ja ühtlasi ka palve tühistada Punamäe karjääri maa renditasu.

Põhjus on selles, et hetke seisuga ei ole võimalik maa rentijast (KMG OÜ) 
mitte olenevalt kasutada karjäärist väljaveoteed. Nimelt Tallinn- Tartu mnt 
ehitusega ei ehitatud välja karjääri teenindamiseks vajalikke peale- ja 
mahasõite.

Seetõttu oleme olukorras, kus karjäärist kulgeb väljaveo tee Tallinn-Tartu 
mnt-ni, aga transpordiamet  ei luba karjäärimaterjale vedavatel 
transpordivahenditel Tallinn-Tartu-le keerata.

Transporditee tõkestamise tõttu ei saa me karjäärist materjale kaevandada 
ega müüa.

Seetõttu on KMG OÜ palve seniks, kuni karjääril puudub toimiv väljaveo tee 
maa kasutamise eest renti mitte nõuda.

Tervitustega

Kristjan Jassik

Mäetööde osakonna juhataja

Tel +372 510 1021

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: KMG Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 28, 2025 11:35 AM
To: Kristjan Jassik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Liis Vähejaus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Maarendileping (Punamäe karjäär). Maa- ja Ruumiamet 27.03.2025 
nr 7-8/25/88

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 28, 2025 9:56 AM
To: KMG Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Maarendileping (Punamäe karjäär). Maa- ja Ruumiamet 27.03.2025 nr 
7-8/25/88

Hoiatus: See e-kiri pärineb KMG välisest allikast. Olge manuste ja linkidel 
avamisel ettevaatlik!

Tere

Edastame Teile Maa- ja Ruumiameti poolt 27.03.2025  numbriga 7-8/25/88 
allkirjastatud lepingu (manuses). Palun allkirjastage see digitaalselt ja 
tagastage aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Kontaktinfo
Maa- ja Ruumiamet
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon 665 0600
www.maaruum.ee <http://www.maaruum.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.